Thursday 1 September 2011


its time to be honest now :) fuhh~ -,- lately nii aku betulbetul syg dia laa -,- asal eh??? ta pnah kott rasa cm nii -,-'' err~ why siaa o,0' now, aku admit my past mistake to him :( aku tahu before nii aku bnyak bedek dia and sakitkan hati dia -,-'' tpi now, aku cuma harap dia maafkan aku :| aku tahu its hard for him to forgive my mistake :( now aku realize, he is the only one yg aku ada dlm hidup nii -,-'' dia banyak makan hati dgn aku... hmm~ and from now,,, i will pray to god everyday, that both of us will be together forever & ever~ aku hopeee sangat laaaa, dia maafkan aku for kesalahan aku yang melampau... and now, if bole aku na serious dgn relationship nii :) tanak dhaaa aku memain lagi... aku rasa enough laa aku sakit kann hati dia~ fuhh~ nasib baiklahh dia penyabar orangnya :) from now :) after raya nii :) aku akan serious dalam relationship :) no more other guys :) fuhh~ ilovehim :')

2 comments: